MercimekVeaAnnesi Rabbim sabır versin acını anlıyorum tarifi imkansız, hayatta en kötü şeymiş evlat acısı içim yanıyor ama elimden dua etmekten başka bir şey gelmiyor😔 bende ikiz oğluşlarımı toprağa verdim o gün acım nasılsa bugün yine aynı😔 onlara ben battaniyeler, zıbınlar, tulumlar almıştım hazırdık onlarla olan yaşamamıza ama kefen almak kefenlemek varmış kaderde öyle çok zoruma gidiyor ki eşimle biz herşeyi düşündük ama kefen almak aklımıza mı gelirdi, başımıza geldi Rabbim böyle uygun görmüş demek ki, ben yandım kimseler yanmasın Allah bir daha yaşatmasın çok zor çok…