Kızlar merhaba ben 25+3′üm geçen hafta rutin kontrol de doktorum kiloma bakti 68′den 72 olmuşum dikkat ettiğim halde hemde 😕 sonra suyumu biraz fazla gördü dün şeker yüklemesi yaptirdim doktoruma yazdim değerlerin normal dedi e peki ben neden kilo aliyorum bu kadar anlayamadim böyle bir şeyle karsilasan var mı diyetisyene gidicem bayramdan sonra.