btl56 adetim çok düzensizdi benim son ay en son ocak ayında oldum adet düşün sonra şubat ayında hiç adet olmadım düşün hamileyim sandım ama değilmişim çok üzülmüştüm hatta ama sonra ayın 28 inde şubatın hamile kalmışım doktor ile hesapladık bebeğin haftasına göre,çünkü adet olmadığımdan o ay içinde… daha sonra martın 7 sinde lekelenmem oldu ve bitti adet olmam gereken tarih 12 15 Mart gibi birşeydi ama ben lekelenmemi adet oldum sanmıştım her neyse adet olmayınca test yaptım 1 gün geçmişti pozitif çıktı sağlık ocagına gittiğimde 680 geldi değerim ve doktor bana 5 haftalık olduğunu söyledi.ertesi gün kadın doğuma gittiğimde 1650 civarında geldi oradaki doktorda 5 haftalık olduğunu söyledi