Ebruskahh bende 10 hafta da yaşadım aynı durumu 2 3 damla kan gelmişti hemen iğne vurdular bebek iyi dediler şimdiye kadar 4 iğne vuruldum hala ara ara kanama devam ediyor lekelenme filan sürekli kontrole gidiyorum bebekte bir sıkıntı yok.neden olduğu bilinmeyen psikolojimi alt üst eden bir durum.sürekli evde yatıyorum bir iş yapmıyorum Allah korusun yavrularımızı