Merhaba arkadaşlar burda sayısız post açtım ve çok 3 aylığa kadar sizden doktor önerisi istedim. Bi çok doktora gittim ama enerjim tutmadı diyebilirim. En son burdan bir kaç arkadaşın fikir vermesiye Fatoş özlem yıldırıma gittim. İnanılmaz memnun kaldım ve işte benim doktorum bu dedim🥰 ben çok uğraştım çok taktım kafama başka arkadaşlar da varsa fikir olsun istedim. Kesinlikle gidilmeye değer 💕