cnn34 ben 7 ayın sonunda hamile kaldım çok üzülüyordum gerçekten umudumu kesmiştim diyebilirim allah günah yazmasın gerçekten ve adetim çok düzensizdi bir anda fark etmemişim bile 6 haftalık olmuş ben hasta oldum sanmıştım megersem yerleşme kanamasıymış doktorum öyle demişti iyi düşün gerçekten ben adetime bir gün kala yapmıştım testimi umutsuzca 🤦🏻♀️🥺 çok şükür allahıma çok şükür allahım isteyen herkese versin tattırsın bu duyguyu inşallah güzel haberlerle gelirsin çiçeğim 🌷🌸