Nesringurkan Napmaliyim sizce neden oluyo dun knturolum vardi nst sonucuu iyiydi enfeksiyonum vardi cok yuksek oda biraz duzelmisti cvp verin lutfen
Savciergoc Nesringurkan mide bulantısı ve ishal doğum belirtisi diye duydum canım akıntım da diyosun bi an önce git bence hastaneye
Nesringurkan Dun gittim enfeksiyonum biraz duzelmis ama dun aksamdan beri hafif bulantim var ve sabah uyandigimda alt karın agrisina uyandim migdem de bulaniyo hafiften isalimde var
Nesringurkan Savciergoc smdi geldim eve saat 12 den beri hastanedeyim bagirsak enfeksiyonu dedi doktor serum verdi bitanede parol takti onlar bitti eve dondum suan agrim yok ama Hala bulantim var hafif