Kbra061888 Kızlar merhaba ben 6+3 günlük hamileyim bayramdan sonra tekrar gideceğim doktora 2 kere gittim kese göründü çok şükür ama betam benim çok yüksek çıkıyor ikiz gebelik olabilir mi
Sermec27 Kbra061888 6+3 e göre değerin gayet güzel canım benim 6+3 te daha yükselti ama tekti doktor 2 kese görse söylerdi zaten kalp atısı da duymuşsundur büyük ihtimal
elisamnlannesym Kbra061888 evet yüksek çıkmış ama kişiden kişiye göre degisebiliyo iki kese görse söylerdi ama