Sürekli sancı geliyo doktora gidiyorum duruyo artık arayamaz oldum kimseyi inanmıyolar. Sabaha karşı mideme kramlar girdi şimdide sırtım midem kasıklarım aynı anda krap girip kasılıyor tansiyonum düşüyor kalkamıyorum yerimden. Arasam mı doktoru mide ağrısımıdır sancımıdır acaba 🤦♀️ uzansam dinlensem mi bilemedim 🤦♀️ eşimi arıyorum diyorum mide krambıdır soğuk şeyler yedin içtin ılık süt iç uzan diyor 😬