Kizlar transferin 10. Gunu kan vermistim 331 cikmisti birgun bekleyip 12. Gunu yine verdim 736 cikmisti sabah 8 de pembe kanamayla uyandim akıntiyla gelen kan gibiydi rengi cok acik igne yazdi dr vurulcam cok korkuyorum cok agladim bu durumu yasayan var mi