Kızlar benim göğüs ucum da hiç yoktu. Bebeğim doğduğunda sütüm de gelmedi. Hastanede hemşire şırıngayla çeke çeke çıkardı biraz. Ama yine sütüm yoktu. Ben bebeğimi göğsüme aldım iyi kötü tuttu memeyi, mamayı küçük şırıngalara koyup göğüs ucuma doğru akıttık. Bebeğim de süt geliyor gibi emdi göğsümü. Emdikçe hem göğüs ucum çıktı hem süt geldi. Aralarda pompa da kullandım.