Esmahnc papatya56 benimde böyleydi testim şimdi kucagımda degerlerim düşüktü testte ama yükseldi ondan silik gözüküyor yeni oldugu için😍
FatmaErdur papatya56 çok umutsuzdun ama olmuş hayırlı olsun rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin canım
Aylinsemih papatya56 malesef canm 2.cizgi gibi çıkmış ama değil dikkatli bakarsan çizginin yeri var başka test al beyaz gibi
poyrazinannesi3547 Hayırlı olsun silik görünüyor inşallah var gibi ama kan testi yaptır canım Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah ❤
Minikbirdunya Evet ben de gördüm silik çizgiyi ☺️Kan verin iki güne bir takip edin %50-60 artış beklenir betada
minikbirisi 5 dakika içinde çıktıysa bu çizgi var ama sonrasında çıktıysa yok gibi geldi hayırlısı olsun inşallah
42esra papatya56 dayanamayıp yotin demek. 😊 Bende bugün erken gebelik testinden alayım. Normal test var evde ama garanti olsun
papatya56 FatmaErdur Halen ınanmıyorum iki gun daha gecsın bıdaha yapcam Sagol canım Rabbım ısteyen herkese versın
Aylinsemih papatya56 doğrudur ama dikkatli bakarsan soldaki kirmizi çizginin bi tık yanında beyaz çizgi var çizginin yeri orda olmalı resme de baktığımda beyaz çizgi gayet net duruyor test bozuk olabilir başka yaptır ben eczanede calisiyorum