Pandemi süresince doğum yapıp evde yada studyoda yenidoğan çekimi yaptıran var mı yaptırılmalı mı yada? Ben bir fotoğrafcıyla anlastım baya titiz ve pandemiyi önemseyen dikkat eden bir bayan eve gelicek çekimde maskeli olcak bizde ama sizce yaptırılmalı mı pandemide yenidoğan cekımı?