Alimm yaşı uzun olsun canm. 🙏🌸❤️ Ben buna karşıyım işte normal normal deyip de bi anda seni seZeryana almaları . Zaten doktor seZeryana meyilli olmasa idi çatı muayenesini son ana bırakmazdı. Ama hayırlısı böyle imiş evladının kokusunu içine çekince geçmiştir herşey 😌😌