Arkadaşlar ben kontrollerim için çam ve sakura hastanesine gidiyorum doktor detaylı ultrason istedi ve gebeliğim biraz riskli. çok yoğun olduğu için oranın perinotolojisinde randevu bulamadım dışarıdan yapıp götüreceğim ama bi çok özel hastanede radyoloji çekiyor acaba perinatoloji uzmanının çektiğiyle arasında fark var mı yaptırıp bilgi sahibi olanlar var mı?