Kubra0021 Bence bir kez daha düşün o anı ölümsüzleştirmek için görmen lazım bebeğinin ilk ağlaması ilk çıkışı. Doktorlar mecbur kalmadıkça yapmıyolar diye biliyorum ama sizin sağlığınız tabi neyi gerektiriyosa onu yaparlar. Bi arkadaşımda böyle panik atak vardı önce yarı bayıltalım demiş doktor eğer sezeryan esnasında ani gelişme panik atak olursa hemen tam bayıltmaya geçeriz demiş . Yarı bayıltmışlar doktor demiş bi yarım saat kadar bekliycez uyuşmasını halbuki o sırada ameliyata başlamışlar bile arkadaşım iyiki tam bayılmamışm demişti sadece sonlara doğru çekiştirmeleri hissediyomuşsun zaten oda normal acı değil