Fatmabngl 19+2 haftalık hamileyim akşam başlayan sırtta ağrı ve nefes almakta zorluk ara sıra kasıkta batma neden olur ??
Aysobaciniz Fatmabngl benimde öyle hatta sancı oluyor kasıkta sanırım rahim büyüyor büyüdükçe baskı oluyor ondan diye biliyorum burada bir yerde okumuştum.