Haziraan gebeyken değil önceden kullanmıştım. Krem dışarı çıkmasın diye gece yatmadan önce sıkıyordum içeriye. Sırt üstü yatıp yapıyordum ve şırıngayı ittirebildiğim kadar ittiriyordum. En son bi peçeteyle tampon yapıyordum dışarı çıkmasın diye. Sonra çok ayakta durmamaya çalışıp hemen yatıyordum. Allah şifa versin 🤲🏼 Etkili güzel bi ilaç 3-4 kullanımda sonuç almıştım ben