Gözünüz aydın öncelikle 🌸
Bende zorunlu sezeryan olacağım haftaya.Tamam doğum bu her şekilde de canımız acıyacak toz pembe hayalle gitmiyoruz ama bazı arkadaşlar sezeryan hakkında çok çok kötü öldüm bittim ağrıdan ağladım durdum deyince posta girince okumuş bulunuyorum ve korkmuyor değilim 😕 tabiki herkesin acı eşiğine göre de değişir ama sizin nasıldı sezeryan sonrası ağrı durumunuz ?