esraozbl Aleynaasmsek göbek bağı düşene kadar bekledim ama oraya su getirmezseniz yine yıkayabilirsiniz
150_gelartik Aleynaasmsek 6 günlük taze anneyim Canım. Çocuk doktoru göbek bağı düşene kadar yaptırmayın demişti ama bebek 3. Günün sonunda kokmaya başlayınca göbeğine steril spanc kapadık su degdirmedik. Zaten 1 saat önce de düşmüş annem söyledi çok şaşırdım.
Sudeekalay Aleynaasmsek her iki doğumumda da hastaneden geldik önce ben sonra kızlarımı yıkadım 2 günde bir mutlaka duş aldirdim göbeğine su degirmemeye çalıştık.. 6 7 gün içinde düştü göbeği
Sofiyamagamedova Bebeyi sik sik yikamak lazim ki buyusun doktorlarda diyor bunu bende gobek bagi dusunve yikarim
Purpura26 Aleynaasmsek Göbek bağı düştükten sonrw yıkayın diyorlar ama bazı doktorlar da doğduktan 24 saat somra1 kere olmak şartıyla yıkayabilirsiniz diyor. Hastaneden geldikten sonra göbeğini ıslatmamaya çalışarak yıkarım
Hey123 Henüz doğum yapmadım ama göbeği düştükten sonra yaptırmak istiyorum. En azından 3 4 gün sonra yaptırmak istiyorum. Teori ile uygulama nasıl olacak bakıp görecez 😅
Aysobaciniz Aleynaasmsek bizde bebek eve gelir gelmez yıkarlar bi göbeğe su değdrmeden sonra göbek düşüne kadar yıkamazlar düşünce duruma göre hergün yada iki günde bir yıkarlar.
3uncuyeAnneOluyorum Aleynaasmsek yurt dışında yaşıyorum ve bebeği doğduğun ertesi günü hemşire ile beraber yıkarız, bu 10 sene önce oğlumda da böyleydi, 7 sene önce kızımda da, değiştiğini sanmam, bakalım bu üçüncüde de aynısı mı olacak…
bsrsll Aleynaasmsek ben göbeği düşmesini bekleyecektim fakat o kadar çok kusmuk ve kaka yapıyor ki 6 günlükken yıkadık şuan ertesi günündeyiz göbek kordonunu batikonla pansumanladık gayet iyi
Cansel0694 Aleynaasmsek göbek bagi düstükten 1-2 gün sonra buda dogumundan 10gün sonrasina filan denk geliyor..
Linnea Aleynaasmsek bende göbehi dustukten sonra yikamistim. bebegin cildindeki kapli olan seyin bebegin cildine cok faydali oldugunu sylemislerdi onyizden hemen yikamayin demislerdi
Betl Aleynaasmsek hastane yıkamadiysa ilk gün saçını yikabilirsin kanlı olma ihtimali oluyor mikrop kapmasin ben göbeği düşünce 4. Gün yıkadım
1anne-2bebek Aleynaasmsek ben ilk dogumumu yaptıgımda yan odamda anne bebek vardı. Bebegı yıkadıkları ıcın enfeksıyon olmuş iyi kurulayamamışlar sanırım hastanede yatıyorlardı. O zaman tabı ılk tecrübemdi oyle de kadını gorunce cok uzulmultum dedim beklerım yanı düşene kadar. Bekledim de siliyordum güzelce göbegi düştü gün yıkadık 10. gün düştü. Bu bebegımde de beklerim, silerim guzelce losyon falan var zaten yaz bebegı olack kokabılır belkı ama onun kokusu da cennet 💖
Yaprakdokumusever Aleynaasmsek Biz göbeğini kapatıp yıkıyoruz 🐣 annem her doğan çocuğuna da böyle yapmış iyice kapatıp dikkatli yıkarsanız enfeksiyon kapmaz çocuk bi ferahlasın 🌸