Kızlar günaydın bu sabah uyandım burnumdan foşur foşur kan geldi hastaneyi arayacağım açılmasını bekliyorum 22+5teyiz bu durumu yaşayanınız var mı? Tansiyon sorunum da vardı tansiyonumu ölçtüm 13-8 çıktı yüksek de değil ama neden böyle oldu bilemedim yardımcı olur musunuz başınıza geldiyse 🌸