Defne28 Adet ağrısı gibi bir ağrıyla uyandım kasıklarım da. Şimdi her beş altı dakkada bi hafif bir şekilde ağrı giriyor kasıklarıma. Daha 35 haftalık olduk bugün.. sancı değildir diye düşünüyorum cünkü sadece kasıklarıma vuruyor ama sıklıkla vurması korkutuyor. Yardım edinnn sancımı değilmi nasıl anlarım?
ezgikptngl Normalde doğum sancısı olsa Beş dk bir vurmaya başlayınca sancı şiddettinin artmış olması lazım, dinlenin uzanın geçmeyip sancı şiddeti artıyosa doktorunuza başvurun duş alacaksanız da sıcak suya girmeyn mutlaka ılık olsun