6 mayıs akşamı doğum yaptım.
Doğum sonrası baya dikişlerim var korkumdan wc’ye çıkamadım şimdi 6gün oldu kabızlık yaşıyorum 😔
Wc’ye gidiyorum tuvaletim var gibi ancak yapamıyorum zorlamak istemiyorum ama istemsiz zorlaniyorum dikişlere zarar gelmesinden korkuyorum.
Bu konuda bilgisi olan daha önce yaşayan oldumu? Bu durumu rahatlatmak için yapabileceğim doğal bişey kullancağım ilaç falan varmı?