Aynı durumdayız 🥲 3 martta 6 haftalık dusuk yaptım geçtiğimiz günlerde tahlillerimi yaptırdım çok şükür bir sorun çıkmadı ve folik asit + d vitamini kullanmaya başladım. 9-10 haziran yumurtlama 11 çatlama gördük ve değerlendirdik bende ayın 25inde test yapacağım ben bile şimdiden çok sabırsızım çok iyi anlıyorum 🙏🏻 Bol bol dua edin, inşAllah güzel haberler alırız bu ay👶🏻💗