Nurayse93 Arkadaşlar merhaba ben gebeliğimi Ankara şehir hastanesinde sürdürmek istiyorum, oraya devam edip memnun kalanlar yazabilir mi ya da hangi doktora gittiniz önerir misiniz
Eymenkuzusu Nurayse93 ben sehir hastanesine gidiyorum randevu bulupta gidebilirsen surekli ayni doktora takipli olursun oda biraz zor oluyor. Cunku her gitmende farkli bir doktor bakıyor. Ama kesinlikle Fatma Salih adli doktoru oneririrm. Cok anaç yaklasımi var.