Hayırlı sabahlar ben 5 haftalık hamileyim daha önce bir kez daha hamile kalmıştım kalbi durduğu için kürtaj yapılmıştı tekrar aynı şeyi yaşarım diye çok korkuyorum şuan bayram tatili olacağı için doktorada gidemedim tedbir amaçlı kullanmam gereken bir ilaç varsa geç kalmış olmam değil mi folik asit ve troit ilacımı kullanıyorum