Fatma7666 betty17 Bizimki aynı b bende 22+2 oldum gece beni öldürüyor sıpa baba hareketli bizde ona benziyor tip olarak da huy olarak da onu kılonladım resmen 🥰🤣🤲
Ozge98 betty17 Yaa dünden beri aynısını düşünüp duruyorum haftamız da aynı artık doktora mesaj atacaktım 🤦🏻
Hafissee betty17 yok benmki baş aşagı dönüyo kaburgalarıma girişiyo resmen 😁 yan yatıyo böbreklerime kadar uzanıyı ayakları 😑 ayakları aşşa dönünce de kasıklarıma vuruyo
Fatma7666 betty17 babaya sonradan döndü sizinkisi de 🥰 zor vallahi annelik Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🥰🤲
Cigdemmom betty17 hareketli olsalar bir dert olmasalar iki dert rahat bırakmıyoruz 😅😅😅 bende öyleyim ama sorun yok çok güzel birşey hareketli olması
Smysmysmy betty17 ben de 31+4 üm. Bebeğim gece gündüz kıpır kıpır. Acaba doğunca da mı hiç uyumayacak diye korkuyorum 😂
Teacher-mom betty17 hareketli koz mı cinsiyeti kuzular çok hareketli olurmuş benim oğlum bir kaç defa vurur ben burdayım der onun dışında ses yok