İlk defa böyle bişey duydum çok saçma bence ama epiduralede gerek yok diye düşünüyorum ilk doğumumda istedim belli bi açılman olması gerekiyo onu yapmak için o kadar sancı çektikten sonra zaten son demlerinde yapıyolar gerek kalmıyo artık anlamıyosun zaman nasıl geçmiş nasıl doğurmuşsun. Epiduralde doğum anında sıkıntı yaşayanları okumuştum hissetmediği için ıkınamayıp karınlarına bastırmışlardı bana bu daha korkunç geliyo bilmiyorum o kadar sancıyı zaten çekmişim bi iki saat daha çekip doğurmak daha kolay