Hilal-_19 Kızlar 14.haftama girdim ama bel ve kasık agrılarım basladı bazen siddetli bazen hafif oluyo ayakta kalınca siddetleniyor karın ve kasık agrımda aynı sekilde bu agrılar normal mi
Morvy Hilal-_19 her gebelik farklı kimisinin ağrır kimisinin ağrımaz benim doktorum ağrın sancın kanaman olursa söyle der herzaman o yüzden bu durumda doktora görünmen daha iyi olur
DusunceBulutu Hilal-_19 benim de ayakta kalınca oluyor olduğu an yatıyorum çünkü uzun süreli ağrı tehlikeliymiş sen de dinlen zorlama fazla kendini
Hilal-_19 DusunceBulutu biraz ayakta kaldım alısveris yaptım onları yerlestirdim felan ondan sonra basladı şükür bugun agrım sızım yok
DusunceBulutu Hilal-_19 sevindim 💕ben de mutfağı toplasam bile ağrım oluyor dinlene dinlene yapıyorum