Merhaba anneler 30 haftalık hamileyim bebeğimin gelişimi geriden geliyo ve yüksek tansiyon sorunu yaşıyorum her hafta kontrole gidiyorum bu haftada bebeğin suyunda azalma varmış benim gibi sorun yaşayan varmı bebeğe zararı olurmu acaba dönüş yaparsaniz sevinirim