Mericimekannesi Magnezyum olmazsa olmaz. Gerçekten 20li haftalarda başladı benim de ağrılar magnezyum günlük içilmezse bir gün bir güne faydası yok🤷🏻♀️normal doğum için 30lu haftalara kadar kullanılıyor. Benim sezaryen son güne kadar alacam 37. Haftadayım 👍🏻🥰