anneadayiii271 Bende kızken hafif tüylenme problemiyle gittim araştırdılar üniversite hastanesiydi adetlerim gayet düzenliydi sadece tüy vardı vücudumda hala da var🙃😁ploksitik over var dediler bir yıl boyunca adetlerim düzenli olmasına rağmen doğum kontrol hapı kullandım onun etkisi var mı bilmiyorum ama ondan sonra hiç baktirmadim evlenir evlenmez hamile kaldim💁🏻♀️😍2 kızım var 3. Hamilelik yani demek istediğim âdetleriniz düzenliyse hamile kalırsınız polikistik over her 100 kadından 90 ında varmış doktorum öyle demişti 😘her ay adet gördün mü büyümeden atılıyormuş ama adet olmayan ksiilerde küçük kistler büyür başka hastalıklar oluşturur rabbim tez zamanda kucağını doldursun inşALLAH canım 🤲🏻😘😘