PoPe Kızlar Buse🌼 Ela🌼 Ada🌼 arasındayım sizce hangisi postlarımın tamamı silindi dönüşleri göremiyorum tek post buradan destek rica ediyorum… 🌼
Minicikkiz PoPe Ela güzelmiş. Bizim bebeğin cinsiyeti belli olmadan koyduk. Değiştirme şansımız da yok 😊 Hangi ismi koyarsan koy. Kaderi bahtı güzel olsun inşallah 🤲🏻
PoPe Senmerve iyelik eki alınca adam oluyor ya o biraz rahatsız etti beni buse ve elaya daha çok kaydım sanırım bu yüzden sizce Adam diye sevilmesi vs
Senmerve PoPe aynısı busem dede olabilir busem diye de seven olur yada seslen olabilir o şekilde siz rahatsız olucaksanız ela daha iyi bence
PoPe Dilara0638 iyelik eki alınca Adam olması ile ilgili ne düşünüyorsunuz rahatsız etmez mi Adam diye sevmek ?
PoPe mavi_kus teşekkurler belki bir ankette yaparım :) iyelik eki alınca Adam olması ile ilgili ne düşünüyorsunuz rahatsız etmez mi Adam diye sevmek ?
Dilara0638 PoPe adam demek başka adaaa’mm diye içten severek söylemek başka söylerken fark edersin bence 😊
mavi_kus PoPe beni rahatsız etmedi telaffuz ederken o şekilde düz söylenmiyor daha manalı ve tınılı söylüyorsunuz ☺️ Buse ve ela adaya göre daha sıradan geldi bana
PoPe Senmerve hayır Ada adam oluyor ya bildiğimiz adam buse busem oluyor bi manaya gelmiyor iyelik alınca ondan bahsediyorum
PoPe mavi_kus ada adam bildiğimiz adam👨🎨 gibi mi diye işte tereddüt ediyorum iyelik koyunca anlamı değişiyor ya dalga geçerler mi okul çağında vs
mavi_kus PoPe yok ya bence öyle hissettirmiyor ama tabi içinize sinmesi önemli, okul çağında çocuklar dalga geçecek her şey bulabilirler 🤷🏼♀️