Selamlaaaarrr..Ben Mardin de yaşıyorum burda 2 hastane var biri devlet diğeri özel. Ben özele gidiyorum gebeliğin başından beri Ama devlette Doğum yapmamı söylüyor herkes daha iyiymiş bilmiyorum nasıl davranırlar iyimidir kötü müdür. Her açıdan yani bilemiyorum. Devlette Doğum yapanlar varsa bana biraz yardımcı olabilirler mi ?? Teşekkürler 🙏🏻♥️