Drymomm Canım çikolata kist diye belirtmedi dr ama bende rahim büyürken o da büyüdü 16 ve 21.haftalarımda ağrıdan geceleri uyuyamıyordum hastanede serum takıyorlardı tabi rahim büyümesi kasların kasılması kist hepsi tetikledi ama sonra geçti çok şükür.Çok nadir bebek tekme attığında hissettim ama bebek artık doğum pozisyonunda olduğu için tekmeye denk gelmiyor.Bebeğin kafası solda, kist sağda kaldı oda şans tabi.Bu haftalarında ağrı normal ama geçer🙏🏻Bu arada bende 1.5 yılda hamile kaldım kistin etkisi olabilir mi bilmiyorum ama hamile kalmadan boyutu milimdi bilemedim şuan.