babyme_ay Kızlar 29. Haftadayım normalde her akşam bebeğim hareket ederdi. Bugün gündüz hareket etti ama akşam çıt yok yaa kaç saattir bakıyorum bi hareket yok endişelenmeli miyim ? Bi doktora gitsem mi beklesem mi? Tecrübelilerden yardım istiyorum sorabileceğim büyüğüm yok 😣
Senemunlu babyme_ay bana doktorum 4 gun once muaynede 5 saat hareket etmemesi normal ama uzan sol tarafa yatip sekerli biaeyler tukettiginde eger hareket etmiyorsa mutlaka haberim olsun demisti. Biseyler yiyip sola yatip bekle bence baktin hala yok bir doktorunla gorus
YagmurAnnesi babyme_ay bazen hareketlerde azalma olabiliyor ama şekerli bir şeyler yeyip ya da meyvesuyu falan içip solunuza yatın bir süre parmaklarınızla da ritimli bir şekilde uyandırmaya çalışın bir şey yoktur inşallah 🤲🏻☺️
Senemunlu babyme_ay cikolata , kahve , dondurma tarzi biseyler yedigimde hareket ediyor. Eger aksam evde hareketliyseniz yururken yada biseylerle ugrastiginizda bebek sallandigi icin iceride uyurmus. O yuzden dinlendiginizde hareketlenirmis.
Senmerve babyme_ay arabaya binebşlirsin çikolata yiyebilirsin dü yat karnına hafif jçjafif bastır yanlsrından bebeğin dönmesini sağlarsın aç kalırsan gün içinde dazla yorulursan bebegin hareketleri azalır arabaya bindiğimde yüksek sesli müzik dinlediğinde bebek hareketlenir yani benim ilk gebelikteyken öyleydi
babyme_ay Senemunlu ya çok da hareket etmedim bugün akşam da yemekten sonra tatlı bişeyler yemiştim 😣 of yaa biraz daha durayım da gideyim ben içim rahat etmedi
babyme_ay Melikesvm bebek dönmüş olabilir mi aşağıya? acaba o yüzden mi hissetmiyorum. Bu haftalarda mı dönüyordu
Senemunlu babyme_ay bol su icin , yine yiyin ve sola yatiip konusun onunla. 5 10 dk bekleyip ole hareket edin bence
Melikesvm babyme_ay dönmesi her haftada olabılıyor ama ondan degıl yerı daralıyor oyuzden hareket edemıor etsede kayıyor gbı oluyor. 30dan sonra bende fazla hıssetmıorım arada cok oynuyor bazende oynamıyor 38haftadayım bende
Dilangunes babyme_ay Bende 28+6 yım ama o kadar düzensiz ki hareketleri bu hareket konusu yüzünden her hafta acildeyim bıktım artık benim çocuk mu hantal anlamadım ya çok düzensiz. Önceden full tekme atardı sert sert 2 haftadır tekme atmıyor sadece yer değiştirip hareket ediyor ben hiçbişey anlamadım
Nurssss Dilangunes acaba benmi rahatım panik atak olmama ragmen bu hareket konusunda hiç takıntı yapmadım bi gün az oldu bi gün çok bazen saatlerce hissetmedim bazen saatlerce durmadan tekme attı biraz rahat olmak lazım allahın izniyle bişey olmaz
Nurssss babyme_ay korkmayın normal bu haftalarda 10 saat uyku halinde olur diyolar bende saatlerce hissetmeyip sonra tekmeleniyorum bol bol 😊 28 haftalgım