Evet kızlar nerden nasıl başlıycam bilmiyorum 🤷♀️ Bu 3. Oğlum ve 3. Sezeryanım 💙 Her 2 gebeliğimde olduğu gibi bu gebeliğimdede bebeğim önden gidiyordu 3 hafta 😂 Kontorole diye gittiğim gün doktor bebek iri hemen tarih vermemiz lazım dedi ben şok 😱 Neyse 11 mayısa gün verdi ve o gün geldi çattı. Kalktm annem ve kız kardeşim ile çantaları hazırladık banyo vs ettim ne yaptım ise uyku tutmadı 🤷♀️ Hem stres hem heyecan hemde 2 oğlumu arkamda bırakacaktım 1 saat bile ayrı kalmadık bu zamana kadar çünkü. Neyse sabah 5 te hazırlanmaya başladım refakatçim kız kardeşim annem ise çocuklarıma bakacakti. Hazırlandık eşim kardeşim ben yola çıktık. Hastaneye geldik acilden giriş yapıldı son ultrasona bakıldı yukarı gönderiler son kez nstye girdim ve amelyat hazırlanma odasına gönderdiler ameliyat elbiselerini giydim bekledim önümde 2 kişi vardı gittiler sıra geldi bana bende gittim ameliyathaneye girdim damar yolları açıldı sonda takıldı anestezi uzmanı geldi belden ignemi yaptı ve operasyon başladı ve dünyanın en güzel sesi aglama sesi duyuldu oğlum dünyaya merhaba dedi 🥰 ölçümleri vs yapıldı oğlumu götürdüler ameliyatim 2 saat sürdü çünkü çok yapisiklik olmuş dikişlerim zaman aldı. Ve benimde işim bitti beni dışarıda 15 dakika daha beklettiler odaya götürdüler oğlum ile beraber . Kanamam çok olmasın diye 3 saat boyunca 3kilo kum torbası koydular karnıma. Sütüm hemen gelmedi tabi ki ama ben pes etmedim 10 dakikada 1 emzirdim ve yavaş yavaş sütüm geliyor şuan bol bolda yürüyüp su vs içiyorum tabi ki . Şuan yavrum kucağımda emerken yazıyorum ❣ Rabbım isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah, hamile olanlarda tez zamanda hayırlısı ile yavrusuna kavuşsun 🤲
Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz. ☺