Bana doktorum seker yüklenmesine gerek yok demişti. 12 saat aç kalıp aclik kan şekerime baktılar. Daha sonra güzel böyle balli reçelli bir kahvaltı yap.uzerinden 2 saat geçince tokluk kan şekerine bakalım dedi. İnsülin direncine vs bakmis oluyorlarmis. Sınırda çıkmıştı benimki de