Gizemburak35 Fadimegvn 11. Haftan bitti. 12. Haftandan gün aliyor bebis. Ornegim 11+3 de 12. Haftadan 3 gun gelisimine eklendi😇
Burcu_NFUE Fadimegvn 11+1 olduğu an 11. Haftan tamamıyla dolmuş 12. Haftanı yaşıyorsun demektir 12. Haftanın içindesindir .
hohomoromu Dilara0638 11 tamamlamış olmuyor ki 11 e yeni girmiş oluyor 11. Haftanın içinde 12 sayılma 12. Hafta olsa 12 yazar zaten neden hep öne atıyorsunuz
Fadimegvn Gizemburak35 iki tarama zamanim da gelmiştir o zaman randevum var 11+6 da 18 mayis günü yaparlar mi sizce taramayi
Dilara0638 hohomoromu hayır 11+0 dan itibaren 11i tamamlamış12 ye girmiş oluyor yani 11 hafta 1 gün iki gün üç gün diye gider bunu biz öne atmıyoruz doktorunada sor istersen bu bu işin bilimsel gerçeği
hohomoromu vezza06 11+0 da neden 12. Haftaya girmiş oluyor 12 . Hafta olsa 12 yazmaz mi 11. Haftanın içinde suan
hohomoromu Fadimegvn yok canım son adet tarihine göre ne yazıyorsa o haftanın içindesin yok 11. Hafta bitti 12 Desin falan öyle bir şey yok 11+6 olsan tmm 12 diyebilirsin ama 11+0 da 11. Haftanın içindesin şuan uygulama da yazıyor zaten neyse o