İyi geceler kızlar 36+6 günlük hamileyim yalancı sancılarım var yaklaşık 3-4 günden beride sancılarım artık adet sancısı gibi ve belimden bacak aralarıma vuruyor bugünde bebeğim hep bir yere toplanıp durdu ve artık vajinama da çok baskı yapıyor o an gelince yürümekte zorluk çekiyorum .Akşam saatlerinde şiddetlenince acile gittim bebeğimde iki tur kordon dolandığı için takip ediyorum şükür hareketlerinde bir sorun yok ama bir cm açıklık olduğunu 10 dkda 1 gelen sancılarımın olduğunu öğrendim .Artık yavaş yavaş doğum başlıyor dedi doktor.Öğrenmek istediğim aynı durumu yaşayıp doğumu kaç gün sonra yaptınız ? Bir de çok şiddetli bebek hareketleri can yakıyor ne yaptınız bu gibi durumda ?