Kızlar merhaba herkese hayırlı ramazanlar 🤗
39 haftalık hamileyim bu hafta da bebeklerde hareket azlığı olur dediler yani normal değil mi ? Aynı durum da olduğum arkadaşlarım var mı ?
Ve doğum için az da olsa korkularım var 😶 yardımcı olacak var mı ?