Elifkubra Arkadaşlar 15+3 te olmama rağmen mide bulantılarım devam ediyor? Prilam 10 mg alıyorum iki tane ama yinede geçmiyor. Her yemekten sonra ayağa kalktığımda mide bulantısı yaşıyorum. İştahsızlıktan kilo almayıp 1.5 kilo zayıfladım. Ne önerirsiniz?
Rabia_kahvecii Elifkubra bence şuan bulantılı olman gayet normal 4 aydan sonrası normal olmuyormuş herhangi bir takviye almayı düşünme biraz bekle bence geçmesini benim kızımda 2 ay sabah akşam bulantım vardı ve 4 kilo vermiştim sonra düzeldi..
hanimhanimcik Elifkubra normal canım bebek beslenir korkma. birkaç haftaya azalır bulantıların inşallah. ben 18 hafta oldum bazı günler hala mide bılantısıyla uyanıyorum anne olmak kolay değilmiş🤣 ben tuzlu kraker koyuyorum yanıma midem bulandığında ağzıma atıyorum fayda ediyor. birde mideni boş bıraktıkça bulanırsın hiç bişe yiyemezsen bile meyva ye su iç miden boş kalmasın
Kiki-rikii Elifkubra 14 haftalığim benimde midem hâlâ geçmedi yemek yiyorum sonrası pişmanlık bulantı kusma prilam bende kullanıyorum ama fayda etmedi sanki bilmiyorum ya çok zormuş