Pembekurdeleli Kızlar 12 haftamın içindeyim sizimde kasıklarınızda kramplar , agrılar oluyo mu..? neden oluyo ?? bebek büyüdüğü için mi
a_burcu_bur Pembekurdeleli Endişelenmene gerek yok 🥰 ben 16+4 oldum, demin öyle bi ağrı girdi ki ayağa zor kalktım ve belli bi süre iki büklüm kaldım. Umarım her şey yolundadır 🤲🏻 demem o ki, ilerleyen zamanlarda daha şiddetlisiyle karşılaşabilirsiniz 😝🤭
Gzmk Pembekurdeleli evet canım bende 13+2 haftalık hamileyim özellikle sağ tarafımda batma hissediyorum hatta çekiliyor gibi oluyor bazen 🙈 ama bunların hepsi normalmiş rahmimiz büyüyor ve geriliyor
keyifkahvesi Pembekurdeleli 12 +1 aynı şeyleri yasıyorum canım normal görüyorum dinlenince gecıyo çünkü 😊
Pembekurdeleli a_burcu_bur yaa vallaa mı insan korkuyo gerçi kötü bişi olsa bi kanama felan görürüz galiba Allah korusun 🙄 saniyelik giriyo çıkıyo 12 haftam bitecek rahim büyüyordur diye düşünüyorum
a_burcu_bur Pembekurdeleli aynen çok şükür kanama yok ama bu, ikinci böyle bişey oluşu. İlki daha hafifti, dünkü biraz rahatsız etti ama iki üç dakikalık bişey 🤷🏻♀️
Yamimoms Merak etmeyin çok ayakta kaldığımda benimde oluyor ilk gebeligimde tedirgin olurdum bu ikinci çok sakinim büyüyor içerideki afacan😂😂😂
Pembekurdeleli Yamimoms çok teşekkür ederim benimde ilk , ilk trimester bitiyo hayırlısıyla afacan da haklı büyüyecek elbette ☺️
Yamimoms Pembekurdeleli ilk gebeligimde poşet taşımaya korkardım bu gebeligimde ikibucuk yaşında oğlum sırtıma çıkıyor ben yer silerken 😂😂😂 artık siz düşünün ,eğer sağlıklı bir gebelikse gündelik şeyler bebeğe zarar vermez emin olun.
Pembekurdeleli Yamimoms yok bende o kadar efham yapmıyorum işimi felan yapıyorum aşırı sakınmıyorum ama böyle agrı oluca tedirgin oldum , agrı giriyo çıkıyo , giriyo çıkıyo bazen hiç olmuyo ama özellikle 12. Haftada çok oldu bi iki gün sonra 13 haftama giricem
Yamimoms Bu dönem çok garip aslında hamilesin ama henüz hissetmiyorsun dış görünüşte de aynısın tekme atmıyor 😂😂biraz buydugunde orada olduğunu anlayıp daha rahatlıyor insan . Ama anne olduktan sonra öğrendiğim tek şey endişeler hiç bitmiyor hiç 😂😂😂😂😂
Pembekurdeleli Yamimoms evet çok haklısınız ben 12 haftalık olmama karşı göbeğim çıktı çok zayıf olduğum için sanırım tekme atsa daha rahatlıcaz da işte 😂🤷🏼♀️
Yamimoms Pembekurdeleli evet zayıfken göbek olmadığı için hemen kendini belli eder ne güzel ben bu sefer daha kilolu olduğum için kendi gobegimden henüz belli olmadı bizimki 😂😂😂😂
Pembekurdeleli Yamimoms olsun ya bebekler sağlıklı olsun da zayıf kiloluk olmak farketmez ♥️ sizinde akıntınız felan oluyo mu peki
Pembekurdeleli Gzmk ay evet benimde solumda oldu dün zaten bacaklarıma da kramp giriyo ama insan korkyto işte kendi gibi birilerini bulunca içi rahatlıyor 3 ay bitiyo ister istemez karın da büyüyecek artık
Pembekurdeleli keyifkahvesi bende de geçiyo da yine ben sorayım dedim gece gece annelik iç güdüsü galiba ☺️♥️Uyuyamadım
Dilara0638 Pembekurdeleli 13+6 yım bendede oluyor çok normal rahim büyütüp genişlemeye başladığı için bunlar olacak şeyler 😊😊
humasultan3443 Pembekurdeleli çok normalmiş canım benim ben de çok korkuyordum bazen öyle bir kramp giriyor ki aha diyordum adet olcam heralde ve ya karnım aşırı ağrıyor bazen korkuyordum ama doktor çok çok normal olduğunu söyledi bebek büyüyor rahim büyüyor bu ağrılar hamilelik boyunca devam edebilir dedi 🙆🏻♀️😊 korkmamıza gerek yokmuş yani tabi kanama olmadığı müddetçe 🌸🤍
Pembekurdeleli humasultan3443 evet bana da en başında öyle demişti de bazen hiç olmuyo bazen olunca aklım kaldı ne bileyim ☺️♥️
Pembekurdeleli a_burcu_bur aynen bende daha saniyelik oluyo Ama giriyo çıkıyo felan bide bayram temizliği felan da yaptım yordum galiba kendimi anlamadım 🤷🏼♀️☺️