Gggggmzztprkk ilk doğumumda suyum geldi. Sancıyla normal doğum için hastaneye gittim. 22 saat sancı çektim. Artık çok yorulduğum için epidural istedim. Ama anestezi uzmanu epidural yerine spinal cord denilen bölgeye girdi ve ayaklarım ben sancı çekerken komple uyuştu. Hem de olay İstanbul Florence Nightingale hastanesinde oldu. Siz düşünün… 9 cm açılmayla normal doğuma girdim. Oğlum strese bağlı olarak kanalda takıldı. Sonra acil genel anestezi ile sezeryana alındım. Kanaldaki bebek tekrar rahime ittirildi. Travmatik bir normal doğum girişimiydi. 18 gün önce ise 2.bebeğimi genel anestezi ve sezeryanla kucağıma aldım. Herşey o kadar güzel ve rahat geçti ki, ilk doğumumu unutturdu bana. O yüzden tekrar olsa yine sezeryan olurum.