Kızlar bu gün 3.trimester’e girdim çok şükür çoğu gitti azı kaldı.😊😍
Tecrübeli annişler Hadi bana bu üç aylık dönemin olumlu olumsuz etkilerini söyleyin.önerileriniz varmı?tabi kişiden kişiye değişiyor ama çoğunlukla neler oluyor ?😁 hazırlıklı olmak lazım💝💝