merhaba bende 6 ay olcak batıbahatta gidiyorum Ahmet Yavaş beye, memnunum iki ay tedavi gördüm ikinci ayda hamile kaldım, bence siz pis hastane görmemişsiniz bana göre gayet temiz 🥰
doğum konusunu henüz bilmiyorum tek odalı da var ama küçük biraz kanamadan dolayı yattığım zaman tek odaya alıyorlar beni baya dar, iki kişi kalınca hiç bişey olacağını düşünmüyorum bence böyle düşünmeyin iyi doğum olmasını isteyin, küçücük dar odada kalmaktansa bi gece idare edebilirim.