Aynı benim sorundan sendeki de insan yaşadıkça tecrübe ediyor bende odaya dolap park beşik alacaktım önce yanımda 1sene yatar sonra odasına koyarım orda yatar diye düşündüm sonra dedim park beşikte en fazla 4 yaşına kadar yatacak bin tl verecem kullanıcam ama sonra değişimden zorunda kalacam fikrimi değiştim anne yani ikea model 300 tllik olan bir beşik aldım odasına da montessori hem kaba hemde hemde belli yaştan sonra çok çocuksu kalacağı için yavrulu karyola aldım oldu bitti gündüzleri odasında yatırırım diye düşündüm hem altına eşyalarımı koyarım hem 2, oluncada kullanırım sürekli yenileme derdi olmaz .
Baya uzun oldu yazı ama 🤭