Ozgecomelek Ezgisa bebeğin suyunu mutlkaa kontrol ettirin ama çünkü doktor bize bebek mucize eseri yaşıyor Allah bagislamis dedi rabbim kimseye yaşatmasın 🤲
Gurbetkusu_43 Ezgisa Benim kızım 38+1 de 2490 gram doğdu çok değil daha iki ay olmadı doğum yapalı canım. Sorun varsa seve seve yardımcı olurum 😊
iremcany Gurbetkusu_43 Allah bağışlasın 🤲 benim de bebeğim son 1 haftada 100gr almış geçen hafta 2500 iken bu hafta 2600 gr öçdedi doktor. Bende tansiyon sorunu ve damarda direnç var. Doktorum pzt günü bebeği alalım diyor 38+0 olmuş olacağız. Korkuyorum küvöze girer veya sorun yaşar diye. Sizin bebeğünüz küvöze girdi mi
Morvy Ezgisa şöyle düşün 3.500 olup 35. haftada doğmasımı iyidir yoksa 2.500 olup 38. Haftada doğmasımı iyidir. Bebeğinizin sağlığı açısından kilosu önemli değil, önemli olan haftası ve haftası gayet güzel bebeğiniz kuvöze bile girmez☺️
Gurbetkusu_43 iremcany Allah razı olsun canım benim ♥️ Bende de gebelik kolestazı çıkmıştı bebek anne karnında gelişimini durdurmuştu bende zorunlu olarak doğum yaptım. Hayır Canım girmedi doğduktan sonra çocuğu kontrol ediyorlar eğer sağlık problemi yoksa küveze koymuyorlar korkma seninki de girmez inşallah canım.
my_little_miracle Ezgisa benım yegenım Bı kaç gun once 1000 kg doğdu 29. Haftada ve cocuk küvözde 2 kg olana kadar vermeyeceklermiş Şöyle postlar görünce bana cidden sinir geliyor 😒😒
Elcnbykckr Ezgisa 39a kadar bekletti doktorum kilo alımı aynen bu şekilde cok yavaştı. 2710kg doğdu boyu da 48cm di. allaha şükür gayet sağlıklı şekilde dünyaya geldi. Benim plesantam yaslanmış oyüzden öyle olmuş
Minikhamsi Ezgisa hiç üzülmeyin .17 gün önce 38+1 de doğum yaptım bebek kilo almıyor diye.2650 doğdu doğumdan sonra 2400 lere kadar düştü.evet çok zayıftı ama çok şükür hiçbir sağlık problemi yok.su an da 2770 gr olmuş.kiloya takılmayın kendinizi üzmeyin ki sütünüz gelsin bol bol beslersiniz çok çabuk büyüyorlar 😊sağlıkla büyütün bebisinizi