Nosking İkizlere hamile olan var mı birbirimize destek olalım. 27+3 İkizlere hamileyim bebekleri sabırsızlıkla bekliyorum 🥰
Ezgice0 Nosking Ben de hayırlısıyla bekliyorum 🥰❤️ rabbim bebeklerimizi hayırlısıyla sağlıkla kavuştursun 🥰💕