Bayanlar hayirli akşamlar, biz 37+3 olduk bugun doktor kontrolu vardi bugun sancim nstde 60larda cikti ama hiç açilmam yoktu yaklaşik yarim saat once duşa girmeden bacaklarimin arasindan sivi akti anlayamadim sicak duşa girdim şuan tuvaletim yok ama var gibi hissediyorum sizce doğum mu basliyor yada bu durumda suyu gelip sezeryan yapan var mi 0 acikla suyu gelip normal dogum yapan var mi ??